Uppehåll

2014-05-19 @ 15:58:35
Hejsan!
Nu är jag tillbaka efter en tids uppehåll. Som ni ser så är designen annorlunda och det är anledningen till uppehållet. Men nu är jag tillbaka igen med en ny, fin design och massor av ''roligheter?'' att skriva om. För det första kan vi ta upp att det är mindre än en MÅNAD kvar tills jag tar studenten!!! Sen har jag kommit väldigt långt på min ansökan som au pair samt min au pair video. Så snart är vi igång med att leta familj! Har också gjort iordning mina naglar för balen som äger rum på lördag! Sen på måndag drar jag och min klass till polen. Så mycket händer nu. Studentgrejor, fotboll och massa mer. Bara kul tycker jag och vi gör vårt bästa med att göra den här studenten väldigt rolig! 
 
Men som sagt, nu är jag tillbaka och välkomna till mina äventyr! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0