Fredag 10:31

2014-06-06 @ 10:30:00
 
Godmorgon på er! 
Långhelg har vi nu igen. Tiden går verkligen fort nu. Vi är lediga hela tiden känns det som. 
Men inget mig emot. Imorn är det bara en vecka kvar tills studenten. Som sagt, tiden går FORT! 
Igår efter skolan begav jag mig hem för en dusch samt att vila bort huvudvärken som kom krypandes. 
Men senare mot kvällen åkte jag till min vän Jaqqe och umgicks med henne. 
Vi åt thai, pratade massor och sjöng barnlåtar. En fin kväll med andra ord. 
Nu ska jag städa och sen blir det Örebro med föräldarna. Får se om jag får med mig några 
fina kläder/studentpresenter hem. Nu när man har fått skattepengar tillbaka har jag råd att handla lite. 
Ni får alla ha en bra dag, pusshej! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0