25 juni 2014

2014-06-25 @ 11:39:56
Hej på er!
Då var sommaren igång men jag har inte fått sätt så mycket sommarvärme direkt.
Har vart väldigt grått och regnigt. Fast mig personligen gör det inte så jätte mycket. Jag jobbar nästan
hela tiden och när jag inte gör det, sitter jag mest inne. Då jag inte kan sola med mina ärr än så känns
det så tråkigt att vara ute och ha det skönt i solen. Jag kollar på serier, lyssnar på ljudböcker
och bara tar det lugnt. Igår var jag och träffade Ebba. Blev fika först sen hem till henne.
Hade mycket att prata om då vi inte har sätts på ett tag. Mycket trevlig dag.
Jag ska snart gå till bibloteket och hämta lite grejor.
NI får ha det bra, pusshej! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0