Tack för ett bra jobb!

2013-04-29 @ 21:27:00
När jag kom hem från teorin ikväll så fick jag det här. Alltid kul att folk tycker jag gör ett bra jobb. Jag jobbade i fredags på en begravning. Serverade och så med några av mina klasskamrater och det gick väldigt bra. Känns skönt att kunna jobba då och då även om man går i skolan. Jag kan behöva lite extra pengar och erfarenhet sen när jag ska söka riktigt/fast jobb. Annars idag har jag gått i skolan! Tror jag var den gladaste/spralligaste och kanske knäppaste personen i skolan idag haha. Var så sjukt glad att få vara tillbaka i skolan att folk tyckte jag var helt dum i huvudet haha. Men sån är jag, Efter skolan gick jag och Ola på stan lite och köpte lite. Han köpte saker och jag köpte lite nytt smink. haha det var kul men sen bar det hem och käka innan jag begav mig in till stan igen och då för min sista teori lektion. Så nu är det bara att plugga RONJA!!! SÅ DU FÅR DET DÄR JÄVLA KÖRKORTET NÅGON GÅNG! ja, så nu får jag sätta fart. Nu ska jag bädda ner mig i sängen och tagga för körlektion imorn och sen några timmars skola innan vi börjar tagga för valborg. Wohoo... hahah. Puss o godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0