Polenresa 2014

2014-05-31 @ 13:37:00
Det här huset är ett orginalhus från andra världskriget. Riktigt häftet att se. 
Tre dagar tillspringade i Polen och i huvudstaden Warszawa. Hade en härlig upplevelse med klassen och fick även in lite shopping. Vi gick väldigt mycket vilket resulterade i väldigt onda fötter men mycket fina naturbilder. Polen var rätt fint. Inte alls vad jag trodde men språket och maten är jag inte så förtjust i. Jag har fått sett ett nytt land vilket alltid är roligt. Sett lite om hur andra världskriget påverkade polen och att se en orginal byggnad från den tiden var verkligen roligt. Nu vill jag bara se Auschwitz sen har jag sett allt jag vill se av polen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0