Det ger så mycket glädje

2014-03-10 @ 20:01:23
helt sjukt hur en låt kan få mig att vilja dansa och bara drömma. Musik har ett sånt stort inflytande, speciellt på mig. Då jag känner så mycket hela tiden. Jag förstorarar alltid allt. Och när jag lyssnar på Come On Elieen så blir jag helt till mig av glädje. När man lyssnar på den så ser livet så bra ut. Jag är nitton och förhoppningsvis om 3-5 månader har jag tagit steget till att flytta ut i världen. Jag längtar så mycket tills det är min tur att uppleva. och när man lyssnar på låtar som Come On Elieen, Diamonds are a girl´s best friend och She Bangs så kan man ju inte låta bli att le. Åhh hihi, nu är jag glad, även om jag sitter uppe i stockholm och längtar hem. Men när man lyssnar på de låtarna, blir att mycket lättre. Älska musik. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0