The fault in our stars

2014-06-18 @ 10:02:48
The Fault In Our Stars
Väldigt rörande film helt klart. Den är sorlig men ändå väldigt fin. Cancer har en stor betydelse i hela filmen. 
Min personliga reaktion på filmen var att den var inte som jag hade tänkt mig. Slutet var så oväntat.
Samt att den inte var lika bra som jag hade förväntat mig. Missförstå mig inte nu.
Den var bra, men jag fick inte den där härliga känslan i magen som jag brukar få när jag tittar på film.
Det var inte kärlek vid första ögonkastet. Vilket gjorde mig lite besviken, men det är helt klart värd att se.
Tycker alla borde se den, då den visar en hel del om hur världen kan vara grym mot en.
Helt enkelt Fuck Cancer. Filmen får tre stjärnor av fem. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0