Studentkryssning

2014-02-23 @ 12:23:00
Bättre sent än aldrig haha. Tis och onsdag befann jag mig på studentkryssning. Hade väldigt roligt även om jag kände att vi kunde ha fått kommit hem liiiiite tidigare på onsdagen. Att komma hem runt nio var inte så kul efter tisdagnatten som för övrigt var super kul. Efter mycket dans, alkohol och skratt somnade jag gott efter lite frukost runt kvart i sex. Sen var det bara att vänta tills båten kom i land. Men under dagen var jag med i kareoke tävlingen och kom två. Wiiiie hahah. Var väldigt kul. En riktig yolo upplevelse haha. Ska lägga upp en video där man får se lite haha. Men kort och gott, hade två roliga dagar och taggar ännu mer till studenten nu. 111 dagar kvar!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0