Nytt från make up store

2014-04-09 @ 18:10:00
Idag kom dagen jag har väntat på i cirka 7 - 8 år. Jag tog steget till att göra mig själv nöjd med min kropp. Att må bra för så jag ser ut. Idag tog jag steget till en laserbehandling. Efter en timme var det som jag har hatat mig själv för, är borta. Nu väntas bara läkning och snart kommer jag vara hel igen. Jag kommer framför allt känna mig fin. Efter att ha gråtit, skämts och bara känt mig äcklig är det äntligen borta. Jag kan inte vara gladare än vad jag redan är. Efter operationen grät jag glädjetårar för min faster Lill och jag var så glad. Jag är så glad. Går inte riktigt att beskriva. 
 
Efter operationen fick jag min favoritmat = PIZZA HUT! lika gott varje gång. Efter det blev det lite shopping och jag fick med mig lite smink hem. Sminkglitter och en mixing liquid. Det ska göra så ögonskugga och framför allt att glittret kommer sitta. Så nu ska jag bli glitterig runt ögonen. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jullan

Aj aj aj!! Kommer bli bra dedär ska du se! Även fast du var precis lika fin innan! <3

2014-04-09 @ 18:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0