Dagarna som har gått

2014-05-25 @ 11:28:17
Här har vi llite bilder från de senaste dagarna. 
I onsdags var det dags för första parkhänget med studenterna. Hade riktigt kul men vid halv tolv rullade jag hemåt. Men fick mig många skratt och det kan jag tacka studenterna för men mest av allt vvs klassen. Vilka härliga killar. Det kan verklligen skoja till det! 
 
I trosdags var det brunch i skolan som fanns med på studentkalendern. Jätte trevligt med klassen och riktigt god frukost/lunch = burnch. Även om jag inte orkade såå mycket som jag hade velat så blev jag mätt och belåten. Skoldagen gick annars väldigt fort och vid halv fyra rullade jag hemåt. 
 
I fredags var det kort skoldag och slutade efter en föreläsning om facket från någon från själva facket haha. Åkte då till fina astrid och med henne hängde jag med hela kvällen. Ebba anslöt sig också senare mot kvällen och vi åkte runt till olika lek/bad platser och gungade, lekte, sprang runt (okej, jag sprang mest runt och lekte) och åkte runt i astrids bil. åkte sedan hem och somnade i min säng runt halv elva. 
 
I lördags (igår) var det dags för bal. Gick upp vid nio och åt frukost. Sen började förberedelserna. Smink, frisyr och sen på med klänningen. Åkte och hämta min baldejt som var min underbara vän Mattias. Kunde inte få en bättre dejt. Vi tog kort med astrid och sen åkte vi till Erica där det var uppdukat med champanje och fina vänner. Drack ingen champanj dock då jag inte alls tycker om det. Vädret var verkligen inte på vår sida. Tjugo minuter innan vi tänkte åka börja det åska och regnet kom inte långt efter heller. Så fick inte bli någon snygg röd gammal bil som vi hade tänkt då det inte finns något tak på den... Det fick istället bli föräldrarnas nya volvo xc60 haha. Bättre än inget. Väl på plats och efter en middagen hade jag riktigt tråkigt. Bal är inte alls min grej längre. Kände mig inte fin, hade inte roligt och kände bara allmänt nej jag vill hem. Men fick under middagen med mig ALLA studenter på en skål efter att jag har stallt mig upp på min stol och skrikit ut  vi ska ju alla ta studenten. Så jag tycker alla kan skåla tillsammans. Jag räknar till tre, ett två tre, SKÅL! Var riktigt kul att se att alla var delaktiga. Det är ju så det ska vara under balen/studenttiderna. Kom i alla fall hem vid ett och somnade efter en underbar skål med fil och flingor. 
 
Idag (söndag) ska jag bara ta det lugnt. Skoskav efter igår och söndersprejat hår tar jag det bara lugnt och umgås med min bästa vän Astrid. Får se vad vi hittar på. Burkar ju aldrig bli tråkigt så tror inte vi får det den här gången heller. Ska tvätta bilen samt mitt anskitet haha. Sen rullar vi bilen mot katrineholm. Ha en bra dag alla, pusshej! 

Kommentarer
Postat av: Ebbaaaa

Wiiie fin bild på oss!! <3

Svar: va visst är den!! <3
None None

2014-05-25 @ 19:53:33 - http://ebbastahl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0