Ansökan är igång

2014-05-01 @ 14:42:23
Hejsan! 
Långhelgen är igång och igår var det valborg. Började med lite skola och sen jobb. Men kvällen slutade inte som jag trodde den skulle vilket har vart väldigt känslosamt för mig. Inte mycket sömn men nu börja det ordna upp sig. När jag får prata med min pappa och han säger allt är bra börjar det jobbiga släppa. Idag är jag hundvakt och spenderar mesta delav av min tid i sängen. Ensam hemma och då kan man tassa runt i pyjamas kläder hela dagen. Till och med till affären tog jag mina super fina pyjamas byxor med nallar på. Jag skäms inte av mig haha. Inte i den här staden i alla fall. 
 
Just nu håller jag på med att skriva till min ansökan till Au Pair. Det går framåt och redan 39% färdig och jag skrev in mig i tisdags. Tiden går fort och det finns ingen plats med att ta det lugnt och undra vad man ska göra inför framtiden. Jag har velat åka till usa sen jag var liten och nu går min dröm äntligen i uppfyllelse. Lite orolig hur jag kommer hantera saknaden efter mamma, pappa och Lill bara. Och såklart mina vänner, men det får jag ta itur med när jag är på andra sidan jordklotet. Först ska vi göra klart ansökan och framförallt ta studenten!!! 
 
Hejsvejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0