3 Maj 2014

2014-05-03 @ 14:16:04
Halloj! 
Tiden bara går och snart är den här långhelgen slut. Jag har inte gjort mycket. Tagit det lugnt i min säng tillsammans med min ansökan. 55% klar nu hhihi. Det går framåt. Har idag också börjat på min Au pair video men det är inte så lätt. När man ska prata engelska på beställning blir inget rätt. Och speciellt inte när du spelar in det haha. 
 
Igår var jag med fotbollslaget nästa hela dagen. En heldag ute på stallsbacke och sen vid fem blev det spinnig med Alica. Gud va kul det var! glömde hur kul det var att bli svettig och röd i ansiktet. Känna sig trött och att man har tar i. Super kul var det och på tisdag är vi på't igen. Ska också ta och kolla igenom min bok jag fick i fördelsedagspresent och sätte ihop ett bra schema av övningarna. Annars händer det inte så mycket. Har idag skickat in två skoluppgifter. Ska plugga inför prov på tisdag i alkohol. Slutprov på heöa kursen. Har också nationella i engelska på tisdag. Samt att jag måste börja planera och bygga upp mitt tal i svenska nationella. Det är rätt mycket som ska göras nu inför studenten. Vi tar det så som det kommer. Blir bäst så. 
 
Hejsvejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0