20 maj 2014

2014-05-20 @ 22:14:22
Dagen har rullat på snabbt. Började skoldagen vid kvart över tio men blev inte jätte mycket gjort innan det var dags för lunch. Det var pasta till lunch i skolan idag!!!! blir så glad när det är det för då vet jag att jag blir mätt den dagen hah. Sen rullade dagen på rätt snabbt. Jobbade mest med min svenska uppgift som ska in på torsdag. Sen lite alkohollektion efter det och sen var det slut. Tog mig till gymmet vid fem och vid sex började spinningpasset. Gick tyvärr inte så bra som det brukar... då jag inte hade ätit något sen lunch (kl 11) så sa min mage ifrån och jag kunde inte köra fullt ut. Så blev ett rätt lugnt pass men nu har jag lärt mig att jag MÅSTE äta någon innan spinning. Nu ligger jag här i min säng och taggar till för imorn. Imorn är det skola, sen träning för knattarna och efter det studenthäng! ska bli riktigt kul, ser fram emot det. Nu ska jag sova så jag orkar med fullspäckade dagen imorn. 
 
Ha det fint, pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0