19 maj 2014

2014-05-19 @ 20:27:49
Då var det kväll igen. Måndagen är snart slut och snart börjar tisdag. Ännu en dag närmare studenten. Dagen har bestått av en jobbig morgon. Hade ingen trevlig dröm. Beror mycket på av det jag fick reda på i helgen som har fått mig att vara ledsen. Men som tur så fick jag meddelande från carro vid fem på morgonen så hon tog mig ur min jobbiga dröm. Så det blev en pratstund med henne innan jag somnade runt sju igen. Tog mig upp vid nio och efter det följde några timmar med svenska boken. På torsdag har jag min sista inlämning i svenska!!! Kan inte beskriva hur skön känsla det kommer vara. Helt underbart verkligen. Vid två mötte jag upp Edit inne i stan där det blev glass och mycket prat. Innan vi skiljdes åt och jag far hemåt. Har idag också filmat lite till min aupair video så nu är jag uppe i en och en halv minut tror jag. Det går framåt! 
 
Sen vid fem begav jag mig in till stan igen och tränade mina knattar. Lika roligt den här gången som de andra och belv ännu bättre när solen tittade fram. Kom nästan nyss hem och har tagit mig en skål fil och flingor. Blir väl att kolla på lite film och somna tidigt. Imorn är det dags för skola och spinning. Samt att plugga. 
 
Ha en fin måndagskväll, pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0