Styrketräning för kvinnor

2014-03-09 @ 17:42:27
Det här var en av de fina presenterna jag fick igår av mina vänner. Hade fem tjejer här på middag och vi firade att jag har fyllt nitton år. Snart dags för tjugo. Jag fick också cocailglas och body lotion. Super nöjd över presenterna så tack mina vänner! Och när jag kommer tillbaka från praktiken. Vilket vill säga om ungefär tre veckor är det dags att komma igång igen. Spinning på måndagar och sen får vi se vilka dagar jag lägger upp muskelbyggnaderna på. Men nu är det dags att bygga muskler i alla fall. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett VÄLDIGT intressant val av vilka du bjöd på din lilla middag. Då vet man i fortsättningen vilka som är ens vänner liksom. Jag menar när du själv säger att man betyder mycket för dig, och sen blir man inte bjuden, vilken jääävla kompis alltså.

Svar: Jag hade hoppats på att en kompis skulle berätta det här för mig personligen och inte anonymt på min blogg.
None None

2014-03-10 @ 20:59:22
Postat av: Anonym

jag hade hoppats som så kallad kompis till dig att bli bjuden. men nu är det för sent kan jag säga! din förlust

Svar: Att du inte kan säga det här till mig personligen eller i alla fall säga vem du är gör mig besviken. Jag har många kompisar, många som jag bryr mig om. Men valde att bjuda dem jag umgås mest med just nu. Då det var fem tjejer hos mig ser jag det inte riktigt som en stor grej att bli arg på. Men du har gjort ditt val och jag respekterar det. Även om jag inte vet vem du är.
None None

2014-03-16 @ 21:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0