13 februari 2014

2014-02-13 @ 15:59:00
13 februari. Tiden går fort. Snart är det mars och då dags för min födelsedag. 19 år fyller man då. Som sagt, tiden går fort. Idag var jag inne i skolan vid nio. Fick rätt mycket gjort kände jag. Pratade med Apple support, min handledare för min praktik i Stockholm, kom till avhandlingarna i svenskan, och sen så pratade jag med Cissi om studentkryssningen. Sen vid elva var det dags för lite engelska och efter det naturkunskap. Där jag fick redovisa haha. INte beredd på det men tror det gick rätt bra ändå. Efter det var det bara att sätta sig på bussen och åka hem. Och nu sitter jag här vid köksbordet. Mätt i magen efter ha ätit amerikanska pannkakor med chokladsås.
 
Snart kommer mamma hem och då blir det att åka ner till huset och jobba lite där. Ska bli kul att se hur långt de har kommit med köket. Väldigt mycket blev klart igår. Hoppas det blir helt klart idag då. Kan börja flytta bort ännu mer grejor då. Idag blir förhoppninsvis mitt rum helt färdigt också. Ska bli spännande och se. Tänkte nu innan mamma kommer också kolla efter en matta till mitt rum. Får se vad jag hittar. Hare fint, pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0