Första april

2014-04-01 @ 13:10:14
Halloj! 
Första april idag. Jag har blivit lurad en gång än så länge och klockan är ju runt halv ett. Så jag tycker jag har lyckats rätt så bra. Jag är väldigt lättlurad haha. Kan aldrig säga om någon är seriös eller driver med mig. En rtt dålig kvalite om jag får säga det själv. Tycker inte alls om det. Igår fick jag den bästa nyheten. Igår bokade jag tid till operation. Den 9 april ska jag bli fri från det jag hatar med min kropp. Ska blir så befrielse. Jag kommer kunna slappna av. Ska bli så skönt!!! Kan verkligen inte beskriva känslan. Jag kommer få slippa tejpa, jag kommer få slippa känna mig dum för jag inte kan svara när folk frågar om det. Jag kommer bli fri. 
 
Nej men nu ska jag fortsätta med min svenska uppsatts. Så Hanna blir lite nöjd i alla fall hehe. Inte lättaste att göra henne nöjd ska jag säga. Pusshej! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0