23 april 2014

2014-04-23 @ 21:46:00
 Hej på er! 
Då börjar jag med vad jag har gjort de senaste dagarna. Igår var det dags för skola igen. Fast började vid tio så fick mig en sovmorgon ändå. Sen var det skola fram till halv fyra ungefär. Vid fem blev det mysmiddag på Joan's med Michelle. Efter gick vi hem till mig så hon fick se nya huset, plus äta lite kladdkaka hihi. Jag fick också prata med min saknade vän Carro igår. För er som inte vet så befinner hon sig i usa för tillfället och kommer inte hem på ett år (om inte längre). Så vi pratade i mer i en timme vilket var härligt. Mycket att prata om när hon inte finns tillgänglig när det händer saker här i lilla vingåker/katrineholm. Men även för henne som befinner sig på andra sidan jorden. Det är ju inte direkt samma som det är på den här sidan av jorden haha. Sen blev det mest att kolla på serie och till sist sova. 
 
Idag har det också vart en dag med mycket att göra. Började dagen vid nio på duve för en trafiksäkerhetsdag. Inte speciellt roligt, förutom att vi fick se när de släppte en bil från (tror det var) 30 m höjd. Vilken smäll det blev när den slog i backen. Intressant att se tycker jag faktiskt. Efter de blev det tillbaka till skolan för att ha lite prov men sen att börja baka. Idag har jag nämligen haft min ''lär dig kepen'' kväll för att baka cupcakes. Också kallad mitt gymnasiearbete. Så nu är den delan över och förhoppningsvis klarar jag det och får ta studenten, wiiie! Nu återstår bara lite efterarbete men snart kan jag lägga det här kapitlet av arbete bakom mig. Snart dags för studenten juu, och då vill jag helst att allt ska vara klart. Annars så har det inte hänt något mer idag. Jag ska försöka mig på att ändra design på min blogg. Får verkligen se hur det blir, är sjuukt dålig på det här med kodmallar. Men jag gör mitt bästa! så nu får stå ut med att det kan vara lite rörigt haha. 
 
Pusshej! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0