Födelsedagspresenter

2014-03-04 @ 14:09:27
Igår var det min födesedag. Nu är jag 19 år och det betyder att det är bara ett ynka år kvar till tjugo. Och bara unka 102 dagar kvar tills jag tar studenten. Vi firade lite, men eftersom jag har bihåleinflammation är jag inte så pigg. Fast lite taco och tårta blev det med familjen Redfors och faster Lill. I present fick jag ett nytt minneskort till kameran, en platt/locktång som jag velat ha länge, tre i rad shot, en ny spegel eftersom jag hade sönder min när vi flyttade hehe. Och så en fint hängade hjärta med ljus i. Väldigt nöjd över mina presenter. Jag köpte mig också igår en egen födelsedagspresent och förhoppningsvis kommer det nästa vecka. Som det barn jag också är så hade jag nitton ljus i min tårta när det var dags för den. Super fint och den var också super god. Så en väldigt lyckad dag förutom huvudvärk och snuva. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0