2 Mars 2014

2014-03-02 @ 16:49:44
Sitter i mitt rum, som jag idag har dekorerat med en vit, stor, lurvig matta. Super mysig att ligga på. Jag drömmer mig också bort i Tradera just nu. Och i Super nintendo SNES. Ikväll kommer jag nog bli ägare av en sånt. Tänker nog köpa mig det i födelsedags present. Imorn fyller jag nämligen 19 år. Rätt tråkig ålder igentigen. Ett år kvar till tjugo och ett år över 18. Fast tycker siffran nitton är rätt fin. Så jag klagar inte. Nitton är för mig en rätt bra ålder. Du är inte för ung, men du känner heller inte att du börjar bli gammal. 
 
Igår så fick jag sällskap av Ebbis. Vi lagade lövbiff och potatisgratäng. Super gott och lite lyxigt sådär på en lördagkväll. Somnade runt halv tolv men natten blev inte som jag hade förväntat mig. En rätt arg ronja var vaken några timmar på natten. Ibland blir man så förvånad hur folk kan bete sig och inatt sjönk de långt ner. Blir så irriterad. Förutom det så älskar jag min säng. Men att jag är så tept i näsan att jag måste sova med öppen mun tycker jag inte är kul. Att få så torra läppar och som sen går sönder är inte skönt! Usch, mina läppar är inte fina nu alltså. Inte så mjuka heller för den delen. 
 
Ska försöka få allt ordning i mitt rum ikväll och så hoppas jag att jag kan få åka in till stan ikväll och umgås med en tjej som behöver det. Om hon inte fixar andra planer vill säga. Men nu ska jag kila. Pusshej! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0