18 mars 2014

2014-03-18 @ 15:47:16
Bild från förra helgen 
Hallå gott folk! Tiden rullar på och det är tisdag, bara tre dagar kvar tills det är hemfärd för mig igen!!! Så skönt och efter det bara en ynka vecka kvar. Sen är jag tillbaka på banan igen. De två jobbdagar som har gått har gått rätt fort, tack och lov! Fast ett stort plus med denna vecka är att det är ett lag från england eller amerika här (inte helt säker) som ska vara här hela veckan. De spelar fotboll och ska visa upp sig för klubbar och så ska klubbarna se om de vill ´´köpa`` dom eller hur man ska säga. Men de visar verkligen upp sig ska jag säga. Suuuper många snygga, engelsktalande, sport killar här och man blir ju inget annat än glad. Jag får träna att prata engelska och jag får en anledning att vilja gå upp på morgonen. Plus att de är super trevliga, så kan inte vara bättre med dom här. Annars så gör jag inte så mycket. Har slutat för dagen så sitter i mitt rum och försöker fördriva tiden... inte det lättaste i ungefär fem timmar innan jag försöker somna. Men det får gå. 
Hare bra, pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0