1 Mars 2014

2014-03-01 @ 17:32:15
Idag är en bra dag tycker jag. Somnade tidigt igår och resulterade med att jag runt sju vaknade pigg och glad. Tog då på mig kläder och tog kia på en långpromenad i morgondimman. Vi gick runt och när klockan slog åtta köpte jag färska frallor på ica. Jag känner att en ny rutin börjar bildas haha. Morgon promenad och färska frallor till frukost. Kommer bli fattig på att alltid köpa frallor hah. Sen rullade dagen på och fick träffa min saknade vän Carro. Massor att prata om nu när hon ska åka till USA i ett år. Är så glad för hennes skull. Och blir bara ännu mer taggad på att åka själv. Så i Maj ska jag nog skriva in mig också på Au pair programmet. Sen bär jag också iväg! Jag längtar så mycket til studenten och sommaren. Sommaren innehåller massor av jobb, plus att jag ska se Lana del Rey! Mycket att se fram emot helt enkelt. Så idag är en bra dag och snart kommer Ebba också. Som sagt, en väldigt bra dag! 
 
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0