1 Juni 2014

2014-06-01 @ 16:22:00
 
Hallåhallå! 
Idag har vart en sån där dag då jag har gått i pyjamas hela dagen. och tänker nog fortsätta med det tills
det är dags för mig att åka iväg till fotbollen. Idag ska jag göra något jag inte gjort på ett år ungefär.
Jag ska nämligen sätta på mig fotbollskorna och spela en fotbollsmatch med mitt gamla lag.
Förhoppningsvis kommer min position vara bänkvärmare men man vet ju aldrig om de släpper ut mig
på planen haha. Börjar faktisk bli nervös nu. 
 
Annars idag har jag inte gjort så mycket. Skickat en en uppgift i svenska, pratat mycket med
malte och jensa, legat i min säng och kollat på new moon, hållit på med min au pair video,
samt bara tagit det lugnt. 
 
Igår fick jag prata med min fina carro igen efter en lång tid. Blir så känslig känner jag haha.
Saknar henne jätte mycket och blir så avundsjuk att hon får vara där borta. Mina planer på att åka i höst
gick ju i stupet så måste nu vänta tills efter nyår... fast då har jag kommit upp med en ny
planering att jag kanske ska åka dit ändå någon vecka hihi. Allt återstår att se.
Men som sagt, saknar henne massor och det känns tungt att hon inte kan vara med under min student.
Men så är det ibland. Är jätte glad för henne att hon är där nere och önskar henne all lycka i världen.
Även om hon bor där borta så vet jag vem jag kan skriva till kl tre på natten när jag är ledsen osv.
 
Nej nu ska jag fortsätta sitta i sängen och inte göra något. Ha en bra söndag! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0