Love your curves and all your edges

2014-07-02 @ 19:09:00
Dagarna rullar på. Jag jobbar, jag äter och jag ligger i min säng lyssnade på ljudbok. Tre dagar och jag är nu
klar med Suzanne Collins catching fire, eller som på svenska fatta eld. Blir så tagen och jag ligger och
ler och skrattar för mig själv i min säng på nätterna. Tänk att så lite kan beröra hela mig. Jag längtar tills jag
kommer hem och får lyssna. Jag sitter i timmar och bara hör ljudet av en röst som läser upp de orden som
bildar en sån bra historia. En sån historia som gör att jag blir varm inombords och bara vill ha mer.
Hunger går inte att mätta. 
 
Kvar av denna vecka väntar tre mer jobbdagar. Solen tittade fram idag och var framme rätt länge men nu
är det regn igen. Gör mig inget faktiskt. Jag ligger ändå bara i min säng och lyssnar. Det finns planer på
att åka till Göteborg på måndag men måste kolla på det. Jag har börjat lagt undan pengar nu och är inte
säker på hur mycket jag vill ta av dom. Allt återstår att se. Vi får försöka leva i nuet. 
 
Ha en bra onsdagskväll, pusshej! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0