it's dark

2014-01-30 @ 17:49:00
Kändes som jag mådde bättre idag så jag åkte till skolan. Men inte långt efter jag har vart uppe och gått mycket känner jag hur sliten och dåligt jag mår i kroppen. Snorig, ont i halsen och trött. Jag blir så lätt irriterad när jag mår dåligt och tror jag gjorde många förvirrade idag när jag snäste och kollade ''elak'' på dom. Förlåt för det! Sitter just nu med mössa och tjocktröja för att inte frysa. Jag vill inte vara sjuuuuk! Då jag ska tatuera mig på måndag måste jag vara frisk och kry!! Blir att ta tabletter och sova massa imorn och i helgen. Inget ute och röja för mig inte. Det ska vi göra på onsdag istället hihihi.
 
Nej men ni får ha en bra kväll, pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0