praktik….

2014-02-26 @ 18:49:04
Halloj!
Just nu befinner jag mig i stockholms stad. Eller rättare sagt ute på Lidingö och på Bosön. Har påbörjat min fyra veckors praktik och känner efter tre dagar här att jag vill hem.. Praktik är verkligen inte min grej. Får ångest så fort jag hör någon börjar prata om praktik. När det kommer till praktik ångrar jag verkligen att jag valde yrkesförberedande program. Då du måste ha praktik... usch alltså. Igår tog jag i alla fall tunnelbanan in till stockholm stad och vandrade omkring. Hittade i alla fall till drottninggatan hahha. Skamligt vad dålig jag är på att hitta i stockholm. Det kanske är tur att jag inte åker bil. Det skulle nog sluta rätt illa. Fick i alla fall äta på mitt älskade pizza hut och jag var i himlen för ungefär 20 min. Så otroligt gott verkligen. Favoritmat nummer ett helt klart. Sen mot sex satt jag på tunnelbanan tillbaka till Lidingö. Och efter en busstur och en gåtur var jag tillbaka på mitt rum som jag bor i. Bara två dagar kvar innan jag får komma hem till min älskade säng och min vardag. Saknar mina vännor och familj. Att kunna göra något efter praktiken.. Här sitter jag tills jag går och lägger mig runt typ halv åtta och sen somnar åtta, halv nio. 
 
Och som plus på allt så är jag snorig pch hostig... och jag vill bara åka hem. Att sitta och kolla på ä inte min grej. Man får ingen erfarenhet av att titta på?? Usch alltså. Trivs inte alls här. Men nu har jag inget bättre för mig så ska gå och lägga mig. ja och klockan är ju ingefär sju. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0