Musik och satc

2014-02-13 @ 21:34:45
Halloj! 
Idag kom jag på en sak. Jag är nog beroende av musik. Det går inte länge från att jag har vaknat tills jag sätter igång min spotify lista. Och sen fortsätter det så hela dagen. Tycker inte om när det är tyst och musik förgyller verkligen en. Vad jag än gör så sätter jag på musik. Så fort jag kliver innanför dörren åker musiken igång (oftast). Jag har oftast min lilla högtalare i också så det blir bra ljud. Musik är verkligen bra. Det gör vardagen så mycket lättare. Min musiksmak är verkligen helt vild. Lyssnar på verkligen allt som faller mig i smaken. Men måste säga att Lana Del Rey är helt gudomligt bra. Hennes musik och röst är så speciell och man kan ju inte göra något annat än att älska henne. Hon är verkligen sjukt bra enligt mig. 
 
Fast nu börjar det dra ihop sig till sovdags. Eller i alla fall sex and the city dags och vilket sen leder till sova. Har somnat tidigt hur länge som helst nu och jag älskar det. Är så glad och pigg på morgonen när klockan ringer vid tio i sju. Många timmars sömn får jag. Sitter verkligen inte fel ska jag säga. Har jag inget att göra på kvällen så somnar jag mer än gärna tidigt. Som den här dagen. Inget mer att göra nu på kvällen så lika bra att stänga ner internett och njuta av Carrie, Samantha, Miranda och Charlottes röster. Hare fint och godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0