18 februari 2014

2014-02-18 @ 12:23:22
Hejhopp alla glada! 
Bloggen står lite på is nu då jag har full upp med flytta. och om jag inte är nere i huset så försöker jag träffa mina vänner som jag inte har gjort på vääldigt länge. Vi är i alla fall inne på sportlovsvecka, wiie! Nästa vecka åker jag upp till Stockholm för att spendera 4 veckor praktik. hade hellre vart hemma om jag fick välja, men nu får jag se det positiv. Jag ska befinna mig på Bosön och där får vi se vad jag får göra. det är ju en träning/konferens/hotell center och de har massor av gäster. Så förhoppningsvis behöver jag inte sitta för mycket still och titta på. Tråkigaste som finns att bara titta på. 
 
Idag går i alla fall bussen mot stockholm där jag och många andra studenter ska hoppa på en båt. Wiie, pratar såklart om studentkryssningen! Ska bli så kul och jag är så taggad! Något som inte är så roligt däremot är att jag inte fick så mycket sömn inatt.. inte lika kul. Det kommer säkert resultera med att jag är trött runt tolv... Jag ska verkligen inte gå och lägga mig då! Så funderar på att ta en liten powernap nu och få tillbaka mina krafter för kvällen. Vi får se vad som händer. Vi taggar i alla fall kryssning till hundra procent och i år är det vårt år. Nu ska vi fira. Pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0