TGI Friday

2014-04-25 @ 16:32:48
Hallå där! 
Äntligen fredag igen nudå. Fast helgen är fullbokad redan nu. Länge sedan jag hade en lugn helg. Där jag bara tog det lugnt och gjorde det jag kände för. Känns lite jobbigt men ska göra det bästa av det. Idag är jag i alla fall ledig och det firade jag med att äta på matmarknaden som är i stan. Malte kom och vi tog oss en tur och såg vad det fanns. Slutade med att vi båda åt känguruhamburgare. Lite annorlunda smak men gott. Efter det blev det en lektion innan det var dags att rulla hem. Tog med mig jensa i bilen då och så snäll som jag är bjöd jag honom på glass. Vilket slutade med att jag nu ska iväg på fotboll i örebro om några timmar. Ska bli riktigt kul och förhoppningsvis vinner ösk också. Ska äntligen få skrika lite på spelare, vilket jag inte har gjort på länge haha. Nej men min fredag såg ut att ordna upp sig. Ska bli kul att hänga med lite högsjö grabbar också. Inte gjort på ett tag. Det är jag och grabbarna igen, som det var typ hela min uppväxt haha. 
 
Idag kom lönen också. Blev mer än vad jag trodde då jag heller inte jobbade så mycket mars månad. Men alltid kul med pengar. Den här månaden lär det däremot gå åt med pengar. Ska betala dator, massa för balen (naglar, hår, solning osv). Så pengarna lär gå åt... blir att låna lite av päronen tror jag. Dags att börja planera nu. Idag är liksom bara 50 DAGAR KVAR TILL STUDENTEN!! helt sjukt vad fort tiden går. Snart är vi vuxna. (okej, kanske inte helt vuxna än) men inte långt ifrån. Usch tiden går så fort. Nu får vi se till at njuta av skolan så mycket som vi kan! 
 
Hejsvejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0