Jobb i påsk

2014-04-18 @ 16:05:23
Hallå där! 
Nu drar jag snart iväg för den här helgens första jobbpass. I dag/helgen är det påskhelg vilket betyder DUBBELT betalt om man jobbar. Så jag kör ett kvällspass idag, delad tur imorn och sen ett kvällspass på söndag. Vilket är i vanliga fall 20,5 timmar, men blir som 40,5 timmar. Wiiie säger jag bara. Kommer sitta så bra med dessa pengar i slutet av maj. Studentveckorna är igång och det kommer gå åt mycket pengar. Så jag jobbar allt jag kan nu. Men det gör mig faktiskt inget att jobba påsk. Påsk är inte så speciellt för mig, då jag heller inte kommer få något påskägg... menmen, kan lika bra jobba och tjäna en hel del istället. Tycker inte om påskmat heller haha. Så påsk är ingen rolig helg för mig. 
 
Förutom att jag ska jobba i helgen så hoppas hoppas hoppas jag verkligen mina sår går bort i helgen. Så jag kan bröja träna nästa vecka. Alice och jag har gjort upp planer för spinnigpass. Det gillar vi mycket! Men om dessa fem förbaskade såren inte försvinner så får jag inte träna. Så jag håller tummarna jätte hårt! Sen börjar jag tänka lite på vad jag ska hitta på i valborg. Något roligt borde det hända men något som jag verkligen vill göra är att spela poker. Var huuur länge som helst sen. Så känner att jag ska dra ihop en poker kväll. Men har ingen aning om vem som kan spela poker av mina tjejvänner... hmm kan bli lite kenpigt. Får dra hit massa killar och spela poker med mig haha. Aja, nu ska jag sluta skirva och bege mig ner mot jobbet. 
 
Glad Påsk :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0