12 april 2014

2014-04-12 @ 17:44:54
Hallå på er! 
Här är lite vad jag har gjort de senaste dagarna. Igår så träffade jag ebba efter skolan. Blev årets första glass, vilket smakade gudomligt. Efter glassen blev det hem till ebba för mys i hennes säng och mycket prat. Vid fem var jag hemma och på kvällen blev det plankstek. Vi friade en väldigt rolig nyhet som jag kommer berätta om någon vecka ungefär. Slutade kvällen rätt sent då jag satt uppe men en inlämningsuppgift som skulle in. När jag väl vaknade var jag verkligen inte pigg. Att ha mens är verkligen inte min grej och idag sa det ifrån riktigt ordentligt. Så jag fick bli hemma idag från alla planer jag hade för idag. Men efter några fler timmar i sängen kom jag äntligen på fötterna och fick mitt rum städat. Sen har dagen rullat på. Förutom mensproblemen så är mina sår rätt bättre nu. Men efter duschen igår så är jag vääldigt negativ till dusch haha. Trodde det skulle vara jätte skönt men det gjorde bara ondare... så jag längtar ännu mer tills såren försvinner. Så jag kan njuta av duschar igen. Men förhoppningsvis går de fort. Vi taggar studentfest på onsdag och tills dess, jobb imorn kväll, måndag och tisdag. Hejsvejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0