Måndag 28 Oktober 2013

2013-10-28 @ 21:00:00
Dagen har ungefär sett ut så här. Jag sov längre en vad jag brukar, eftersom jag som väldigt många andra har höstlov. Men runt tolv tog jag bussen till stan och mötte upp mina fina vänner Ebba, Bella och Linnea. Det blev fika och massor av prat. det blev mycket prat till något vi alla väntar till, jo det vill säga STUDENTEN!! woop! 
 
efter fikat blev det att handla lite. Jag fick med mig dessa tre armband hem och en tröja. Så nu har nog jag handlat mitt för månaden. Dags att spara pengar igen haha. Jul kommer och eftersom min praktik börjar nästa vecka i Nyköping lär det inte bli så mycket extra jobb för min del. Att inte vara hemma för del delen också. 
 
Men runt halv fyra idag så sa jag hejdå till de tre tjejorna men tog bussen till värmbol där jag träffade upp en annan fin vän. Nämnligen Astrid. Där spenderade jag kvällen tills sju då jag tog bussen hem. Vi hade jätte mysigt i hennes rum. Hon har sån myskänsla i sitt rum verkligen! Massor av prat, lite korttagande och fixning av hår blev det. Riktigt tjejigt och mysigt. Nu är jag väl hemma och ska väl snart lägga mig. Imorn ska jag hämta kusin Filip i Flen kl halv åtta, wiiho. Men vad gör man inte för sin släkt?? Nej men godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0