Hallonpaj mys

2013-05-31 @ 17:19:12
Idag fick vi sluta vid ett istället för två. Idag är det mösspåtagning för linden och det var fullt rus i hela skolan. Men då får vi i alla fall inte vara kvar där. De ska ha middag och massa och då får inga småbarn vara kvar haha. Tänk om ett år är det min tur! Men i alla fall, när jag kom hem gjorde jag mig min första hallonpaj. Har aldrig gjort en paj men någon gång måste ju vara den första liksom. Men den blev skiiit bra! As god och perfekt på första försöket. Så det har jag njutit av. Har också hunnit med ett möte med sommarjobbet och nu är det inte långt kvar. Ungefär tre veckor tills jag börjar på Slotts Cafét i Vingåker. Så där kommer jag hålla till. Snart ska jag nog ta cykeln ner till slottsvägen för att få i mig lite god tacos och träffa fina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0