Ett litet liv

2013-05-31 @ 09:07:21
har nyss avklarat ett prov i hygien. Det var ganska lätt så kommer nog få ett rätt bra betyg i det. Tror jag inte kunde två frågor, så jag får ju i alla fall B på det provet haha. Idag är det fredag, vad händer då? Nja det vet jag inte. Funderar på att vara hemma och göra klart alla mina textutdrag som ska in på söndag. Men kl fyra ska jag på möte om sommarjobbet. Det drar igång snart så dags att ta en liten genomgång. Idag är det mösspåtagning för alla studenter. wiihoo för dom och bara ett år kvar för mig. Sen bär det av ut i den stora världen. Jag lär ju inte stanna kvar här i alla fall. Det kan jag lova er. Nu får vi se vad jag hittar på. hejhej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0