Påskafton

2013-03-31 @ 17:27:20
Påskafton med stora familjen. 16 stycken var vi runt bordet var vi. Massor av påskmat och trevligt folk med mycket skratt. Många shotar blev det också för min del haha. Vid åtta ungefär begav jag mig iväg från min familj och anslöt mig till tjejligan. Vi hade lite förkrök (fast jag kanske inte behövde det hehe) och vid nio drog vi iväg på lokalfest! jag hade faktiskt jätte kul. Fast kom hem rätt tidigt, min kropp var inte riktigt i form kände jag haha. Hade fått i mig lite för många snapsar haha och idag mår man som man förtjänar. Har legat i min säng hela dagen, förutom de få tillfällen jag har gått på toa, ätit fruksot och middag. Ska ta mig en dusch senare ikväll och bli av med allt äckligt på min kropp. Men nu blir det att vila en stund till haha. Pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0