Tisdag 30 Juli

2013-07-30 @ 23:04:51
Mina dagar är inte så speciella i veckorna tyvärr. Jag jobbar för det mesta och efter jobbet åker jag antagligen hem och myser i min säng eller som idag, umgåtts med min familj från halv sex ungeför till nu, kl halv elva. Mycket trevligt kan jag säga. Min familj är helt craaaazy!!! Skojar inte! vi är fan helt dumma i huvudet HHAHA. 
De som har hört mitt förfärliga hästgarv kan nog förstå då att min familj är helt konstiga. När man kommer till oss kommer man verkligen till en annan del av vingåker HAHAH. Idag har vi suttit och skrattat åt roliga diealekter som min kära systers kille har suttit och pratat hahah. Sen har vi andra också hänkat på och försökt att få till det. Ni kan ju tänka er hur roligt det måsta ha låtit hahahha. Sen har jag suttit och sagt repliker till gamla julkalendrar. Asså fyfaaan va kul! 
 
Jag ska berätta vad jag gjorde. När jag hade gjort det kan jag lova att vi satt och skratta i minst fem minuter HAHAH. Jag skulle visa en scen från julkalenderna ´´Mysteriet på Greveholm´´ och började prata och så till den, sen tog jag in cola i munnen och skulle visa hur de gjorde men istället börjar JAG as garva och ut ur min mun spruuutar colan över hela bordet HAHAHAHA. ASSÅ JAG DOG AV SKRATT, TILLSAMMANS MED ALLA ANDRA!! HAHAHAHAH. asså fyfan va kul det var! Den här kvällen har verkligen var rolig. Älskar sådana kvällar. Något som inte var lika kul var att jag inte kunde dela den med någon fin person som min syster gör. Menmen... man får inte deppa ner sig. Jag är för bra för det hihi. 
 
Något annat som också har hänt i dag/inatt var att jag mitt i natten, runt tolv, känner att det bränner som fan på ryggen. Det gjorde verkligen ont och det klia. Jag rev och rev på ryggen men det gjorde fortfarande skit ont. Så gick upp ur sängen och tänder lampan och vänder mig om och ser att jag har tre stora bett på ryggen som gör skit ont. Jag kollar i sängen och ser att det ligger en... GETING i sängen!!! Asså fyfan, jag vände mig om i sömnen och lägger mig på en geting som hra stuckit mig!!! FYFAN SÄGER JAG BARA! Har aldrig blivit getinstucken så det var lite jobbigt. Visste inte vad jag skulle göra heller, då jag inte vågade väcka min päron hehe. Men det fixade sig till slut, men kunde inte somna förrän tre sen typ. Usch, ska aldrig sova med öppet fönster igen! 
 
Nej men där fick ni en liten inblick i vad jag har gjort idag och typ de senaste dagarna. Jobb och umgås med vänner eller familj. Det jag gör typ. Men imorn är jag ledig och då kommer det hända roligheter. Tänker berätta mer imorn. Men det jag kan säga är att jag ska ner och leka med barnen och senare mot kvällen kommer Ebbis hit och umgås lite med mig hihi. Mysigt. Hon ska få sin födelsedagspresnet och sen ska vi väl snacka massa skit som vanligt. Men mycket trevligt ändå. Aja, nu ska jag sluta skiva sönder er om min vardag hah. Hare fint och så hörs vi. Pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0