made of steel

2013-01-30 @ 13:35:17
Snart är dagen slut och jag rullar då mot min vän Karin. Sen ska vi träffa Ida och de ska prata sommarjobbsplaner med mig. hm, jag är väldigt nyfiken på vad de har tänkt att hitta på. Så är bara vänta och se men jag tror de är något roligt. De brukar inte göra tråkiga saker haha. Men annars så sover jag borta inatt och slipper att gå upp sex, får typ en timmes sovmorgon hihi. Vilket inte sitter fel. Men annars händer det inte så mycket. Jag är på bättre humör vilket är skönt!
 
 ELLER JO! Anna och jag var på filmen Ego igår och det var GRYM!! SJUKT BRA VERKLIGEN! En av de bästa svenska filmerna jag har sätt. Helt otroligt. Är typ kär i den, och skulle verkligen vilja gå och se den igen haha. Tror jag kanske gör det, om det är någon som är sugen på att se den och vill inte gå själv, säg till bara! jag kollar gärna igen hahha. 
 
 
Två gamla bilder som är tagna av duktiga Sanna!  Hon är sjukt duktig fotograf min vän, haha men jag kanske inte är den bästa modellen haha. 

Kommentarer
Postat av: Edit

Jag vill se den!!! <3

2013-01-30 @ 14:37:06 - http://editkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0