Onsdagsshopping

2013-02-27 @ 14:48:00
Inhandlat lite nya kläder så här på onsdagen. Skit fint väder och vi sluta rätt tidigt så jag och Anna drog oss ner på stan och kolla runt lite. Vi båda hitta något att ta med oss hem så jag tror det blev rätt lyckat. Detta fick jag med mig hem. En tröja från HM och en tröja från Dressmann. Ja jag handlar kläder åt mig själv på dressmann haha. LIte pojkflicka av mig. Men så är det, man ska ju vara sig själv. Annars idag så har det inte hänt så mycket. Var nere på banken och skulle fixa men det gick inte, måste ha fyllt 18 innan man kan skaffa sånt.. jobbigt! så ska ner på måndag igen. Onödig information menmen. Sen har jag ringt mitt sommarjobb och det lät lovande, så ska ner på torsdag nästa vecka och kolla och så blir det ett möte lite längre fram. Men det kommer nog bli jätte bra. Tre jobb i sommar, det sitter fint. Plus massa andra planer som festival med vänner, åka utomlands, umgås och ja bara leva livet på sommar som man ska. Nu ska jag fixa lite innan jag åker iväg. puss hej! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0