Casey Abrams - Get Out

2013-02-28 @ 21:36:54
Hallå!! 
En väldigt glad tjej som skiver nu! förutom att jag är SJUKT jävla trött på att vara förkyld/ont i halsen så är livet sjukt fin just nu!! Fick idag reda på att jag har huvudrollen i en pjäs. Kändes så sjukt kul att få reda på det, men nu är det stenhårt jobb som gäller! Massa plugg av repliker men det är det värt. Annars om vardagen, så igår sov jag hos denna grabb. Och jag fick NÄSTAN en bild på när han hänger tvätt haha. Så jäkla manlig han är som hänger sin egen tvätt hahaha. I skolan idag har det inte hänt ett dugg. Samma lektioner men börja på nya saker så det var inte så speciellt. Imorn blir det skolan, sen handla med mamma för middagen och cupcakesen jag ska fixa på lördag till min tjejer. Ska bli trevligt och så blir det förhoppnigsvis lite festligheter senare på kvällen. Får se vad kvällen bjuder på. Senare på kvällen ska jag tträffa min fina vän Kattis och kolla på hockey och äta ute, ur mysigt ju. Men ni får alla ha en fin torsdagskväll och så hörs vi. Puss hej! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0