Vi kör igen, here I am

2013-04-30 @ 13:44:00

100 frågor. 

Vad är klockan? - 13.44 

1. Ålder?- 18, wii! 
2. Längd och skostorlek? - Längd typ 167 och skostorlek 38. 
3. Vart bor
du? -  Wingfield, woopwoop... 
4. Bor tillsammans med? - 
 pappa,mamma och ibland syskon.. 
5. Färg på ditt hus? - gult! 
6. Bor du i villa eller lägenhet? - villa
7. När är du född?
 - 3 mars, 1995. 
8. Klass/skola -
 HT11/HR11B, Lindengymnasiet. 
9. Vilket år tar du studenten? - 2014 
10. Något jobb? - Servitris 
11. När gick du upp i morse? - halv sju
.. haha 

12. När ska du sova? - typ sent i natt/imorgon! 

13. Duschat idag? nej, men ska senare. 

14. Kramat någon idag?- många!! 
15. Pussat någon idag? -
 jao hihi. 
16. Vad har du ätit idag? - Skollunch
17. Dagens klädsel? – jeans, vit stickad tröja och älsklings jackan! 
18. Dagens smink? - kör naken. 

19. Dagens sötnos? - Alla som får mig att le och skratta. 

20. Dagens roligaste? - Mathilda, Jón och Mattias. 
21. Har du många vänner? - ja hihi. Social jäkel haha 
22. Hur många har du kysst?- jadu.. har inte räknat dom hehe. 
23. Vem kramade du senast? -  Jens tror jag haha. 
25. Hur många har varit otrogen mot dig? ingen, vad jag hoppas... 
27. Har du pojk-/flickvän? -
 ja det skulle man kunna säga.. 
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Faster Lill 
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Cissi, - vi är vid coop. :) 
31. Film? - måånga, men ingen slår twilight! 

32. Låt? -
 just nu, sideways med Citizen Cope. 
33. Mat? - Americanska pannkakor! 
34. Dryck? - Supa idag haha. 
35. Färg? - svart 

37. Stad? -
 USA/ new york! 
38. Land? - USA! 
39. Ämne i skolan? - Barteknik i trean!!!! 
40. Människa? -så klart jag är en människa? inte helt frisk jämt kanske då hahah. 

senaste:
41. Personen du tänkte på? -
 hm tänker inte på någon speciell nu. 
43. Gången du spydde? – det var lääääänge sedan! 
44. Gången du grät? - nästan i söndags. 
45. Pizzan du åt? - kommer inte ihåg 
46. Gången du var i Göteborg? - för några veckor sen. 
47. Gången du var i Stockholm? - länge sedan.. 
48. Gången du var full? - hm, förra helgen. 
49. Gången du var hög? aldrig, fast alla tror det hahaha. Hög på livet! 

50. Gången du var kåt? - 
hm, vet inte. men det var nog senste gånger jag hade sex. haha 

antingen eller:

51. Svart eller vitt? - beror på

52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på humöret och vem jag ska festa eller mysa med. 
54. Tvspel eller datorspel? – dataspel 
55. Singel eller upptagen?  - upptagen. 
56. Hångla eller ha sex? - Båda hahah. Samtidigt är bäst! 
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad.. 
59. Big Brother eller Paradise hotel? - haha Paradise hotel
60. Blont eller brunt hår? - RÖTTT! 
61. Mörk eller ljus ögonfärg? – mörk! älskar bruna ögon! 
62. Choklad eller lakrits? – Choklad alla dagar i veckan! 
63. Göteborg eller Stockholm? – Göteborg. 
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger.
65. Coca cola eller fanta? - inte så förtjust i någon, men cola när jag jobbar haha. 
66. Pizza eller kebab? - hm vet inte,.. hahha. 
67. Randigt eller prickigt? - Randigt. 
68. Älska eller älskas? - Om man hittar den som älskar en, så vill jag också älska den. 
69. Leva eller dö? - Leva! 

antal:
70. Personer du älskar? - alla som berör mig och förgyllar min vardag. fast en del mer än andra. 

71. Personer du hatar? - inte någon tror jag. 
72. Gånger du druckit lite alkohol? - Nästan alla fester. 
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? ingen, men kysst en bra person. 
74. Glassar du ätit på en dag? - kommer inte ihåg, men typ 3-4 stycken. 
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? inte så förtjust i festivaler. 
76. Gånger du haft minnesluckor? - Aldrig. 
77. Gånger du varit hög? -aldrig, fast alla tror det. Hög på livet! 
78. Personer du saknar just nu? – jadu, saknar ingen speciell nu. Men om jag får sova själv inatt vet jag att jag kommer sakna någon haha. 

79. Gånger ditt hjärta brustit? - två gånger tror jag. En värre en den andra. 

vem:

80. Vill du kyssa nu? - Ola typ, eller kanske kia hihi. 
81. Ska du träffa imorgon? -  familj och sen får vi se. 
82. Sjöng du senast för? - Jens på bussen hahah. 
83. Hade du senast en kik- och Facebookkonversation med?
 Fb - Karin! 
84. Spelade du tvspel med senast? – 
måste nog ha vart jens, men det var lääänge sedan! 
85. Vill du ta med på resa nu? - Mina brudar! 
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ingen haha. 
87. Förtjänar att dö? - dom som våldtar... 
88. Är söt? - MÅNGA!! 
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Ola! annars blir jag sur hahahha 

 

vad:
90. Gör dig glad? - 
Kompisar, Ola, familjen, ah och så vidare. 
91. Gör dig ledsen? -
 mobbning, elaka människor, bråk 
92. Vill du helst göra nu? - Åka hem och duscha. 
93. Önskar du att du slapp göra? - Vänta... 
94. Vill du ha nu? - hm, jag skulle vilja ha en stor kyss hahha. 
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -
  har redan fyllt år men typ att jag får åka till liseberg snart!! 
96. Längtar du till? – inget särsklit. 
97. Tycker du om dina betyg? - nöjd, en del bättre än andra. 
98. Ångrar du i ditt liv? -
 nja, en del saker. 
99. Är det bästa som hänt dig? att jag föddes hahah. 
100. Hur mycket är klockan? - 13.44


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0